Въведете Име или Телефон !

Има ли решение проблемът с клиентите, които не си взимат пратките

Има ли решение проблемът с клиентите, които не си взимат пратките

Всеки един човек, който се занимава с онлайн търговия се е сблъсквал поне веднъж с клиенти, които не отиват да си вземат пратката от офисите на фирмата доставчик.

Това е изключително неприятна ситуация, в която търговците са длъжни да платят доставката в двете посоки, като по този начин изпратеният продукт се обезценява особено, ако стоката е по-евтина.

Всички тези изпатили се онлайн търговци се питат един и същ въпрос, а именно има ли решение проблемът с некоректните клиенти?

Както за всеки един проблем, така и за този, решение естествено има (макар и частично) !


Ще ви предоставим няколко стъпки, които може да предприемете преди да изпратите пратка на някой, в който се съмнявате.


Първа стъпка - Интуицията ви

Естествено първо трябва да послушате вашата интуиция. Никой по-добре от вас не познава вашите клиенти. Комуникацията и отношението на клиента в много от случаите показват какъв човек стои отсреща.


Втора стъпка - Бърза справка в нашата база данни

Нашата платформа представлява една голяма база данни с некоректни лица докладвани от самите вас, повече информация може да намерите тук.

В предоставената търсачка можете да правите колкото искате проверки, необходимо е само име и телефон с префикс (359) на проверяваното лице.

Пример: Иван Иванов 359888888888 (записът е тестов и съществува можете да проверите как се визуализират намерените съвпадения).


Трета стъпка - Директен контакт

Ако сте нямали контакт до извършването на поръчка, то вече имате данните за доставка на вашия клиент, в които влизат и телефонният му номер. Не се колебайте да му позвъните, за да потвърди поръчката, бъдете любезни, всеки обича доброто отношение и в повечето случаи се отвръща с такова.


Четвърта стъпка - Отстъпка с промо код

След като осъществите контакт с клиента си, можете да му обясните, че заедно с продукта, който е поръчал ще му изпратите и промо код, с който има отстъпка за следващата покупка от вас. По този начин го стимулирате хем да си вземе пратката, хем за в бъдеще пак да се върне като клиент при вас.


Предоставихме ви няколко насоки, които може да предприемете, за да намалите рисковете от това някой да не си вземе пратката.

Цялостно решение няма как да има поради простата причина, че ако някой е решил да ви прави мръсно то той ще го направи, освен ако не го предвидите преди това.


Все още няма коментари