Ако мислите, че сме полезни, можете да подкрепите развитието на проекта от тук. 

Въведете Име или Телефон !

Има ли решение проблемът с клиентите, които не си взимат пратките

Има ли решение проблемът с клиентите, които не си взимат пратките

Всеки един човек, който се занимава с онлайн търговия се е сблъсквал поне веднъж с клиенти, които не си вземат пратката от офиса на фирмата доставчик.

Това е изключително неприятна ситуация, в която търговците са длъжни да платят доставката в двете посоки, като по този начин изпратеният продукт се обезценява особено, ако стоката е по-евтина.

Всички тези изпатили си онлайн търговци се питат един и същ въпрос, а именно има ли решение проблемът с некоректните клиенти?

Както за всеки един проблем, така и за този, решение естествено има (макар и частично)!

Ще ви предоставим няколко стъпки, които може да предприемете преди да изпратите пратка на някой, в който се съмнявате.

 

Първа стъпка-Интуицията ви

Естествено първо трябва да послушате вашата интуиция. Никой по-добре от вас не познава Вашите клиенти. Комуникацията и отношението на клиента в много от случаите показват какъв човек стои отсреща.

 

Втора стъпка-Бърза справка в нашата база данни

Нашата платформа представлява една голяма база данни с некоректни лица, докладвани от самите вас. Повече информация може да намерите тук.

В предоставените търсачки можете да правите колкото искате проверки, необходими са само име и/или телефонен номер за справка за въпросното лице.

Пример (лично търсене): Иван Иванов и 0888888888 (записът е тестов и съществува, можете да проверите как се визуализират намерените съвпадения).

Пример (общо търсене): Иван или Иванов или Иван Иванов или 0888888888 (записът е тестов и съществува, можете да проверите как се визуализират намерените съвпадения).

 

Трета стъпка-Директен контакт

Ако не сте имали контакт до извършването на поръчка, то вече имате данните за доставка на Вашия клиент, в които влизат и телефонният му номер. Не се колебайте да му позвъните, за да потвърди поръчката, бъдете любезни, всеки обича доброто отношение и в повечето случаи се отвръща с такова.

 

Четвърта стъпка-Отстъпка с промо код

След като осъществите контакт с клиента си, можете да му обясните, че заедно с продукта, който е поръчал ще му изпратите и промо код, с който има отстъпка за следващата покупка от Вас. По този начин го стимулирате едновременно да си вземе пратката и да се върне като клиент при Вас отново.

 

Предоставихме Ви няколко насоки, които може да предприемете, за да намалите рисковете от това, някой да не си вземе пратката.

Цялостно решение няма как да има, поради простата причина, че ако някой е решил да Ви прави мръсно, то той ще го направи. Единственият начин да избегнете това е да бъдете предвидливи и да направите справка в нашата платформа.

Нкс

30/09/2020 22:54 Решението е да се осъществи натиск върху Еконт да спират тези измамници (клиенти) от следващи доставки, докато не си платят обратната доставка. Еконт обаче е заинтересован от това да има поръчки назад-напред, което не е никак коректно. Ако има друга конкурентна фирма (за съжаление Спиди са още по-зле), която да спира нелоялби клиенти, тя ще привлече доста клиенти.

РОС

14/10/2020 20:44 Много точно мнение на Нкс , Топката е INCITY - нова куриерска фирма.