Въведете Име и Фамилия !
Въведете телефонен номер !

Какви видове некоректни клиенти има

Какви видове некоректни клиенти има

В основата на проблема с изоставените пратки стоят именно многото и най-различните видове некоректни клиенти.

Сега ще ви разкажем за някои от тях:


Конкуренцията

В една огромна част от случаите става въпрос именно за сблъсък на конкуренти, които едни на други си правят мръсно и си поръчват неща от името на поставени лица. Дори сме ставали свидетели на подобни самопризнания от собственици на онлайн магазини, които разказват как това е често използван метод за отстраняване на по-слабата конкуренция.

Естествено ние не сме съгласни с толкова подмолен начин, за да пробиеш конкуренцията. Има много по-достойни и справедливи начини да покажеш надмощие пред конкуренцията, но определено да играеш нечестно не е начина и това довежда до съответната отсрещна реакция...все пак каквото повикало такова се обадило.


По-малките клиенти

По-малките клиенти, на които доходите им зависят от родителите, в повечето от ситуациите става въпрос за деца, които са си харесали нещо от вашият сайт и си го поръчват без знанието на техните родители. След като дойде време за вземане на пратката отиват да поискат пари от своите родители, които обаче не са съгласни с направената поръчка и съответно не им дават пари... продължението ви е до болка познато.

Все пак интернет е достъпен за всеки и малки и големи, затова е добре да имате представа кой стои отсреща.


Скандалджии

На първо четене всичко минава добре, разговора си е разговор, поръчката си е поръчка, пускате пратката, но изведнъж клиента се сеща нещо, което е забравил  да пита относно продукта, който е поръчал. Вие му отговаряте и изведнъж се оказва, че него вече не го устройва вашия продукт, започва да вдига скандали, да се държи отвратително и изкарва вас виновни за станалото. Ако решите да му отвърните със същото  се започват култовите фрази от типа на “клиента е винаги с предимство” или “повече няма да пазарувам от вас”, “не бих ви препоръчал на никой от приятелите си” и т.н.


Заетите

Съществуват и такъв тип клиенти, интелигентни, учтиви, поръчват нещо, но са твърде заети да минат през офиса на доставчика да си го вземат. Звъните им и ви успокояват, че ще намерят време да минат и да си вземат пратката, но това така и не се случва и ха днеска, ха утре току-виж минали са вече 7-8 дена и разбира се трябва вече да ви връщат пратката.  Молите ги да платят поне едната доставка, но пак същото извинение “нямат време”. Това не ги оправдава по никакъв начин, не е никак отговорно да заангажират някого и да не се отнесат сериозно след това...


Повърхностни

Това са видовете клиенти, които се отнасят доста нерешително към продукта, който поръчват. В първия момент го искат и правят поръчката, обаче след 1-2 дена решават, че нямат нужда от него (например някаква дреха, електроника, кейс за телефон и т.н.) обаче вече е твърде късно, защото вие вече сте им пуснали пратката. Това тяхно повърхностно поведение ги кара да си харесват много неща и респективно да си ги поръчват, половината от които остават невзети.


Информацията е базирана на реални истории и статистически са представени най-честите ситуации, с които се сблъскват онлайн търговците.


Все още няма коментари