Ако мислите, че сме полезни, можете да подкрепите развитието на проекта от тук. 

Въведете Име или Телефон !

Какви видове некоректни клиенти има

Какви видове некоректни клиенти има

За съжаление, съществува тенденция за нарастващ брой некоректни клиенти. В основата на проблема с непотърсените пратки, също така стои и въпросът за различните видове хора, които ежедневно поръчват продукти и не ги взимат. Сега ще Ви разкажем за някои от тях:

 

Конкуренцията

В една огромна част от случаите става въпрос именно за сблъсък на конкуренти, които едни на други си правят мръсно и поръчват неща от името на поставени лица. Дори сме ставали свидетели на подобни самопризнания от собственици на онлайн магазини, които разказват как това е често използван метод за отстраняване на по-слабата конкуренция.

Естествено, ние не сме съгласни с този подмолен начин за сриване на конкуренцията. Има много по-достойни и справедливи постъпки с които да покажеш надмощие пред конкуренцията, но определено да играеш нечестно не е една от тях. А и това да действаш по този нечестен начин довежда до съответната отсрещна реакция или може би карма...все пак каквото повикало, такова се обадило.

 

По-малките клиенти

По-малките клиенти на които доходите им зависят от родителите, в повечето от ситуациите става въпрос за деца, които са си харесали нещо от Вашият сайт и го поръчват без знанието на техните родители. След като дойде време за вземане на пратката, отиват да поискат пари от своите родители, които обаче не са съгласни с направената поръчка и съответно не им дават пари... а продължението Ви е до болка познато.

Все пак интернет е достъпен за всеки и малки и големи, затова е добре да имате представа кой стои отсреща.

 

Скандалджии

На първо четене всичко минава добре, разговора си е разговор, поръчката си е поръчка, пускате пратката, но изведнъж клиента се сеща нещо, което е забравил  да пита относно продукта, който е поръчал. Вие му отговаряте и изведнъж се оказва, че него вече не го устройва Вашият продукт, започва да вдига скандали, да се държи арогантно и изкарва Вас виновни за станалото. Ако решите да му отвърните със същото се започват култовите фрази от типа на: “клиента е винаги с предимство” или “повече няма да пазарувам от Вас”, “не бих Ви препоръчал на никой от приятелите си” и т.н.

 

Заетите

Съществуват и такъв тип клиенти, интелигентни, учтиви, поръчват нещо, но са твърде заети да минат през офиса на доставчика, за да си го вземат. Звъните им и Ви успокояват, че ще намерят време да минат и да си вземат пратката, но това така и не се случва и ха днеска, ха утре току-виж минали са вече 7-8 дена и разбира се трябва вече да Ви връщат пратката. Молите ги да платят поне едната доставка, но пак същото извинение “нямат време”. Това не ги оправдава по никакъв начин, не е никак отговорно да заангажират някого и да се отнесат несериозно след това. Всеки трябва да цени времето, както своето, така и на останалите.


Повърхностни

Това са видовете клиенти, които се отнасят доста нерешително към продукта, които поръчват. В първия момент го искат и правят поръчката, обаче след 1-2 дена решават, че нямат нужда от него, (например някаква дреха, електроника, кейс за телефон и т.н.) обаче вече е твърде късно, защото Вие вече сте им изпратили стоката. Това тяхно повърхностно поведение ги кара да си харесват много неща и респективно да ги поръчват, половината от които остават невзети, а понякога и всички.


Информацията е базирана на реални истории. Статистически са представени най-честите ситуации с които се сблъскват онлайн търговците.

Все още няма коментари