Въведете Име и Фамилия !
Въведете телефонен номер !

Ще загубим или ще спечелим, ако откажем да изпратим пратка на съмнителен клиент

Ще загубим или ще спечелим, ако откажем да изпратим пратка на съмнителен клиент

В противоречие ще сме ако кажем, че непременно ще спечелите, ако откажете да изпратите пратка на съмнителен клиент. Разбирането и усещането на клиентелата е много тънка материя и всеки на свое усмотрение трябва да прави подобен избор.


Но как може да спечелим, ако въобще не изпратим пратка ?

Не само, че може да се спечели, но може да се спечели много повече, отколкото си мислите.


Нека да разгледаме следния сценарии:

Вие продавате дрехи и съмнителен клиент ви поръчва една блуза на стойност 15 лв.

Изпращате му я и той не отива да си я вземе, започват се разговори с фирмата доставчик с клиента, молене и приканване да отиде и да си я вземе или поне да си плати едната доставка, като в повечето случаи не отива и вие сте длъжни да заплатите двете доставки (приблизително 9 лв. общо). Да речем, че вие сте взели блузата за 5 лв. и общите разходи за нея стават 9+5=14 лв. Вече ако я продадете печалбата ви ще бъде 1 лв. И сте изхабили един тон нерви, разговори и време, което сте можели да оползотворите пълноценно по друг начин.


Нека погледнем нещата от друг аспект:

Вие продавате дрехи и съмнителен клиент ви поръчва една блуза на стойност 15 лв.

Преди да му пуснете пратката го проверявате в нашата база данни и виждате, че има подадени много сигнали срещу него. Решавате да преустановите изпращането на пратката и тактично му отказвате. До тук се приключва с цялата дандания и сте си запазили не само цялата стойност на блузата, но също така и нервите и времето с което разполагате.


Някой път всичко, което е необходимо да направите, за да ви е по-спокойно  е просто да проверявате клиентите си дали са коректни или не и вече сами да прецените дали да им изпратите пратката.

Все още няма коментари